Kvalitatīva Kvalitatīva mājas lapu izstrāde un hostings mājas lapu izstrāde un hostings
  • KVALITĀTE
  • UZTICAMĪBA
  • ATTIEKSME
  • 24 GADU PIEREDZE
Mājas lapas izstrāde - ar ko sākt

12 minūšu video par mājas lapas informatīvā satura sagatavošanu:

Mājas lapas izveide, ar ko sākt?

Tīmekļa vietnes izveidošanai būs nepieciešams apkopot visu, visu, ko vēlaties publicēt un salikt to rakstiski, vienkārši e-pastā vai Word dokumentā - lai skaidrs priekšstats kas būs, kas vēlams.

Nav obligāti jābūt visiem tekstiem pilnībā gataviem, bet aptuveni - pēc būtības. Jo tikai pēc tam, kad viss pamatos apkopots, var ķerties pie mājaslapas dizaina izstrādes.

Šeit būs saraksts ar klasiskajiem elementiem apdomāšanai:

  • valodas,
  • logo (viens vai mēdz būt papildus klāt arī citi logo),
  • sauklis, lozungs, uzruna (lapas sākumā - saturā vai pie logo),
  • pirmajā lapā ievad-info "par mums"?
  • kādas būs sadaļas (lapas),
  • jaunumi / aktualitātes,
  • izcelta "afiša" (baneri) ar īpašiem piedāvājumiem / akcijām / aktualitātēm,
  • pirmās lapas saturs - savs atsevišķs vai tā būs kāda no sadaļām (parasti iekļauj īsu Par mums, Jaunumus, izceltas aktuālākās sadaļas / pakalpojumus),
  • izcelta kontakt-info ko redz visās lapās (parasti lapas augšā),
    karte (atrašanās vieta),
  • baneri, saistītie logo, sadarbība utml,
  • forma kontaktiem, pieteikumiem vai citas,
  • saites uz jūsu profiliem sociālajos tīklos (Facebook, Instagram, ...),
  • ...
  • vai ir vēl kas liekams pirmajā lapā?

Citi jautājumi:

  • vai jums jau ir logo un fotogrāfijas (savas vai no foto krātuvēm),
  • kāda ir līdzšinējā darbība, vai ir bijuši kādi drukas materiāli, krāsas ko būtu vēlams ieviest?

Tikai internet veikaliem:

  • kuri piegādes veidi (DPD, Omniva, Latvijas Pasts, ...),
    vai piegādes izmaksas būs uzreiz zināmas vai arī tās tiks noteiktas pēc pasūtījuma saņemšanas - līdz ar to arī jautājums vai uzreiz būs online apmaksa vai apmaksa pēc tam,- atsevišķi nosūtot rēķinu;
    uz kurām valstīm piegāde plānota,
  • līdzīgs jautājums par pieejamības kontroli - vai preci var pārdot uzreiz vai tikai pēc pasūtījuma saņemšanas un lēmuma pieņemšanas.
  • sinhronizācija ar noliktavas vai grāmatvedības programmu,
  • online norēķini ar maksājumu kartēm un/vai internet bankām.

Apkopot publicējamo saturu ir laikietilpīgs darbs, to vēlams uzsākt pēc iespējas agrāk,- pat pirms tāmes pieprasīšanas no potenciālā mājas lapas izstrādātāja - ar aptuveni zināmu saturu ir daudz vieglāk noteikt mājas lapas izstrades cenu.

Līdz ar satura apkopošanu mēs taisam shematisku skici lai iezīmētu aptuveno izkārtojumu un pārliecinātos, ka visa informācija ir savākta. Pēc šīs skices top pirmās lapas dizains.

mājas lapu izstrāde